En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

onsdag 21. mars 2012

Tjukkebollefeiten

Loppelusa: mamma, kan du huske når du var tjukk?
Meg: hæ? (tenke, jeg er riktig nok ikke helt slank, men har hatt samme vekten i mange år)        
Loppelusa: du vet, når det var kaldt...
Meg: åå, da
Loppelusa: jepp, jeg har tegnet deg.

Dette er meg

Så her kommer historien:
Da vi skulle ut en dag i vinter så kledde jeg godt på meg for jeg er en frysepinn 
og vel, det var snø ute.
Da jeg endelig var ferdig påkledd, så kommer det fra kidza:
Loppelusa: du vet vi skal rett ut i hagen, Ikke til Nordpolen.
Meg: sender henne stygge blikk.
Sprettloppen: mamma, kan du bevege deg med alt det der på?
Meg: sender ham stygge blikk også.
Tussalusa: mamma, du er skikkelig tjukkebollefeiten.
Og så ler de alle så de nesten revner.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar