En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

mandag 11. juni 2012

Kveldsbading


Noen dager om sommeren tar vi en tur til stranden om kvelden, og tar et kveldsbad.
Da har vi, noen ganger, stranden helt for oss selv, og ungene får rast fra seg litt før leggetid.


Jeg fant jeg denne flotte stokken som jeg gjerne skulle hatt som pynt i hagen.
Den har til og med et hull, som hadde vert perfekt å plante i. 


Den var så perfekt at vi måtte prøve å flytte på den, men den var dessverre alt for tung. 
Dumme stokken!!!

Min kjære mann har lovet meg at vi skal gå på "driv stokk" jakt og finne den perfekte stokken til slutt.


Noen var uti og svømte, og sa at vannet var ganske varmt.
Det var det IKKE, jeg vasset og det holdt lenge.


Vi rakk også å leke litt.



Jeg fant en stokk som måtte bli med hjem. Min favoritt sønn (eneste) var en skikkelig gentleman og bar stokken til bilen for meg.
De har kanskje ikke forståelse (i det hele tatt) for denne stokk dillaen min, men de hjelper til. 
Sprettloppen bærer stokker i hytt og pine, og min kjære mann er villig til å være med på "driv stokk" jakt, for at jeg skal finne den perfekte stokken til hagen.
Jepp, jeg vet det: Jeg er skikkelig heldig.


Ha en fin dag, med eller uten stokk dilla!!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar