En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 28. august 2012

Egen designet, henge, gynge greie


 I en av mine google etter flotte hager seanser kom jeg over en henge, gynge slappe av greie.
En mellomting mellom hammock og hengekøye med plass til to.
Sånn ville jeg ha, men med en mer naturlig finish. 

Jeg tegnet og forklarte til gubben, og han utførte.
Resultatet ble kjempebra.


Vår "hva man nå skal kalle det" står på enden av terrassen. Den er deilig å bare ligge å lappe av i.
Den er ikke helt ferdig...
under den vil jeg jevne ut underlaget, legge ned duk og bark, plante ulike bregner og slikt.
To furu trær skal stå på hver sin ende av "hva man nå skal kalle det" 
og jeg vil ha klatreplanter opp etter stolpene.
Det skal bli en liten grønn oase i skyggen.


Problemet er å få ungene av, så man kan få brukt den selv.


Når de har slappet nok av, så fungerer den flott til klatring også.

Tusen takk til min kjære mann, kjent som gubben, som utfører alle mine rare innfall, stort sett uten å klage.


Noen som har en ide til hva vi kan kalle den, 
noe bedre enn "hva man nå skal kalle det"???




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar