En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 6. november 2012

Nytt i heimen...




Jeg har kjøpt meg nye puter.
To puter i sofaen er rett og slett ikke nok til fem barn, 
det er jo tre som er uten pute når det er noe skummelt på tv. 
Jeg hadde egentlig sett for meg noe dempet, naturfarget...
men, disse bare ropte på oss. 
Alle likte dem, da måtte de jo bare bli med oss hjem.


De passer jo egentlig ganske greit sammen med dem som er der fra før også.


Blomsten har jeg fått.
Det er jammen ikke gale å sende store jenter avgårde på shopping 
å så kommer de tilbake med blomst til meg.
Det liker jeg :)





4 kommentarer:

  1. Putene er toppers ,fargene frisker opp nå i mørketiden.
    Det er klart en må ha egen nifsepute he he.

    Blomsten er vel litt,,man får som man gir,,
    snill jente det som tenker på mamman sin.

    Ha en fin dag, Maritklem.

    SvarSlett
  2. Ja det forstår eg at dei gjorde. herlege putar fulle av energi!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Koselige puter;)
    Deilig med litt spreke farger nå i mørketiden.
    Fine kvelden til deg;)
    Klemmer;)

    SvarSlett
  4. Forfriskene gladfarger som gir energi og glede - og så deilig med litt fornyelse :)
    Og enda bedre å få en blomst sån helt uventet!!!GOd opdragelse kaller jeg slikt:)
    Toveklem:)

    SvarSlett