En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

mandag 18. februar 2013

Gleder i hverdagen


De fleste har nok fått med seg at jeg har mye syke barn.
Som mamma til 5 kronisk syke barn, så blir det ganske veldig mange dager med sykt barn.
I det siste har det vert helt ekstremt, minsten har vert mer hjemme enn på skolen.
Det har blitt en del klaging her på bloggen.
(Sorry)

Søte Ingvild-Christin med bloggen Landlige Hjerterom sendte meg en oppmuntringspakke.
Har du ikke vert innom bloggen, så burde du absolutt ta deg en tur!!

Inne i en pent innpakket pakke
(ja, jeg burde tatt bilde av pakken også, så flott var den, men tålmodigheten min er ikke så stor, 
jeg tenkte rett og slett ikke på det før det var for sent)
lå denne flotte lyslykten.


Er den ikke nydelig...
Og den passet perfekt på lysbrettet mitt.
Jeg elsker den.
Et kjempeflott kort fulgte også med.
Snakk om oppmuntring!!
Tusen, tusen takk!!


Så flott ble det på bordet mitt!!

I dag er lille loppelus sent på skolen igjen,
med et arsenal av medisiner.
5 dager har hun vert på skolen i februar (medregnet i dag)
Vi håper fremdeles at hun snart skal klare en hel uke på skolen...
Gubben har kommet seg på jobb igjen,
 zombiemor og zombiefar har tatt en ferie, lenge håper vi...
Nå satser vi på at det verste er over og at våren kommer raskt!!



5 kommentarer:

  1. Så fint at noen faktisk tenker at enkelte kanskje har behov for en ekstra oppmuntring. Syns det var nydelig gjort av " Hjerterom" Å ha syke barn er ikke noe man bestiller på forhånd og jeg skjønner veldig godt at dagene kan bli prøvelser. Men se! Du har ikke sutret forgjeves ;) Og hvorfor skal man ikke også blogge om de utfordringene vi møter i hverdagen. Blogging handler om mer en fløyelsputer og tolix- stoler. Ved å blogge om hverdagen din gjør du deg selv til et levende og ekte menneske. JEG liker sånne blogger. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Å så koselig overraskelse, lykten er så fin.
    Du fortjente en oppmuntring i hverdagen og var veldig snilt gjort av Hjerterom.
    Det er godt lille loppelus er oppe hopper igjen for det er nok kjedelig å være hjemme og syk.
    God mandag fra Marit.

    SvarSlett
  3. Vet du,den gaven fortjente du virkelig.Må virkelig beundre deg for alt du har å hanskes med,som du klarer helt utmerket,men man skulle selvfølgelig ønske dere slapp!Min egen syting føles helt feil når jeg leser din blogg innimellom.Nydelig lykt,nydelig handling fra en nydelig dame til en annen!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Oi nå ble jeg skikkelig overrasket her!
    Tenk at en liten gave fra meg kunne glede så mye :)
    Jeg er helt enig med de over her, jeg liker også ekte hverdagsblogger om det faktiske livet vårt. Jeg elsker å se bilder av vakre ting, men noe enda vakrere er å bli kjent med menneskene bak bloggene!
    Og jeg syntes du fortjente en oppmuntring så inderlig :)
    Jeg beundrer deg! Og bare "syt" i vei, det har vi bare godt av vi andre og forholde oss til slike ting også :)

    Kos deg masse med lykta :)
    God klem fra Ingvild-Christin <3

    SvarSlett
  5. Så koselig, hun har en herlig blogg;)
    Håper våren kommer fort nå slik at formen og humøret kommer seg;)
    Fine dagen til deg!
    Klem;)

    SvarSlett