En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 28. februar 2013

Vinteren er øyeblikkelig over



I morgen er det vår!!
Jippi
Jeg har bestilt en tidlig, varm og solrik vår.
Og jeg tror det kommer til å bli akkurat slik!!


Det har seg nemlig slik at vinterbestillingen min gikk ganske bra gjennom.
Ok, vinteren var ikke akkurat mild, men den var snøfattig.
Og jeg satser stort på at barfrosten har tatt knekken på ekstremt mye brunsnegler!!
Dessuten har vi hatt en del superflotte soldager.
Og ja, innimellom har det regnet seriøst mye, sånn nå starter vi byggingen av en ark, mye. (Noas ark)
Men, men når man bor på Vestlandet så må man tåle litt mye regn.


Derfor regner jeg med at vår og sommer bestillingene går gjennom også.
Det blir en tidlig, varm og solrik vår og en supersommer.
Du vet en sånn sommer som man drømmer om: lange, late, solrike, varme sommerdager,
kun avbrutt av noen få skikkelige regnværsdager.
(for å friske opp og vanne litt)


Hurra!!
Lurer på om jeg skal pakke ned vintertøyet med en gang, 
og finne fram utemøblene, grillen, badebassenget og bikinien.




3 kommentarer:

  1. Er ikke langt unna jeg heller du men istedet for bikinien så har jeg funnet frem ballerinasko og dongerijakker istedet;)
    Fine dagen til deg;)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Ja nå kan vi vente på våren, i alle fall vi som bor lengst sørvest i landet.... Og regnet, det tåler vi siden vi er vanntette helt innerst i alle fall. Og i dag har jeg ikledd meg lys bukse og ny ferskenrosa genser og er vårklar.

    SvarSlett
  3. Du er klar leser jeg he he, jeg er klar for vår jeg også men bikini er nå litt tidelig her.
    Nydelige blomster-bilder, klem fra Marit.

    SvarSlett