En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 1. mars 2013

Morsomme filmer


Vi skal ha filmkveld,
ungene gleder seg masse.
Filmkveld er skikkelig kult,
og vi skal se en morsom film.

Morsom film, hva slags morsom film.
Etter et lite søk kom jeg fram til denne siden

Kan ikke si jeg er helt enig med denne listen, 
så her kommer vår topp liste med de absolutt morsomste filmene:

# Istid





Istid filmene er av typen le til du griner.
Vi elsker dem alle!!


# Over hekken


Over hekken er også en kjempemorsom film,
man bare må le av det spinnville ekornet.


# Bambi 2


Har du ikke fått med deg Herr Ugle som prøver å fortelle Bambi og vennene om den skumle forelskelsen, 
så har du jammen gått glipp av noe. 
Vi lo så tårene trillet.

# Se opp


Veldig koselig og morsom.


#  Alene hjemme



Jeg spurte ungene hva filmer de synes var mest morsomme,
og de var de som husket Alene hjemme filmene.
Men jeg er enig, de er virkelig morsomme.



# Hangover



Kunne ikke ha en liste med bare barnefilmer.
Hangover går også inn i kategorien le så man griner.


Dette er vår topp liste.

Har jeg glemt noen?
Kan du anbefale en skikkelig morsom film du har sett?
Tips mottas med takk,
det kommer flere filmkvelder!!





















4 kommentarer:

  1. Hei :)
    Takk for gode tips til filmer å se med ungene! Jeg er elendig på å roe ned foran tv'en, bortsett fra fredagskveldene + Tore på sporet og Der ingen kunne tru at nokon kunne bu :) så gode tips er kjærkomment!
    Istid har jeg sett, men ingen av de andre....

    Kos dere masse med filmkveld, deilig med slike kvelder!
    God klem :)

    SvarSlett
  2. Hei og god kveld,
    Det er så mange fine familiefilmer, istid er bare så gøy.
    Kos dere, Maritklem.

    SvarSlett
  3. Istid er en soleklar favoritt....alle flmene like gode og jeg ler før den begynner ....digger ekornet :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Ja alt dette filmene du nevnte her er morsomme, men min favoritt er Hangover Series. De er også mye morsomt og morsom. Jeg bare elsker å se dem igjen og igjen.

    SvarSlett