En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 18. april 2013

Oppfylt ønske...


Pass på hva du ønsker deg,
du kan få ønsket oppfylt. 

Et klokt utsagn.
Jeg ønsket meg regn, og det fikk jeg.
I overdose!!
Vær varselet sier regn, regn og atter regn så langt varselet strekker seg.
Det meldes om flom både her og der, stengte veier og ras.


Ungene må sendes på skolen i tørrdrakt, med snorkel og svømmeføtter,
egentlig burde de nok ha med seg en oksygentank også.
Vind har vi også fått masse av, hagemøblene har flydd litt hit og dit.
Noen trær har veltet, og alt som ikke var boltet fast har flydd rundt omkring.
Ungene fikk blylodd utenpå tørrdrakten,
så de ikke skulle blåse bort også.


Men...
jeg klager ikke, heller regn enn snø.
Og det er veldig fint inne med en kopp te, mens man hører regnet tromme og vinden ule.
Ikke en gang ungene klager på all påkledningen.
Det er tross alt vår!!
Vestlandsvår :)



4 kommentarer:

  1. Samme her. Ønsket meg regn og vips så var gråværsdagene her. Så langt øyet kan se. Så nå ønsker jeg meg 19 pluss og SOL!! Nyt dagen

    SvarSlett
  2. Så hærlige bilder <3 Vi fikk bare noen dråper regn her....nå er det meldt snø...JIPPI :(

    SvarSlett
  3. Ja en får tenke seg litt om før en ønsker mye hehe, snorkel og svømmeføtter du får sagt det du.
    Fine inne bilder en får kose seg der rumpa er og så tørt det har vert var det godt med litt regn.

    SvarSlett
  4. Kjedelig når det står på, men god stemning i bildene av tekoppen:)
    Ha en fin fredag!

    SvarSlett